Re: tuner tv-kilka pytan

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 00:12:26 MET

"Mawi" <mawi_at_poczta.onet.pl> napisal:

>Divx tak - jak masz kawalek maszyny, mp3 - mi sie nie udalo - zawsze jakies
>bledy.

Mnie raz udalo sie zgrac 2 minuty z kodeowniem dzieku :-)

>BTW ciekawe na jakim kompie mozna kodowac do divixa w full pal. U
>mnie na piii800 gubi za duzo klatek.

Tutaj to juz bardziej nie wyrabia sama karta tv,
bo przeciez bt878 ma ma ograniczenia w grabowaniu
klatek i nie jest jakims super chipsetem przeznaczonym
do zgrywania.
Choc p3 800 jest tez za slabym prockiem do tego...

>A co to jest? Modele Boeinga? :)))

No wiesz, kolega mial na mysli
bt848 i 878 :-)

Andy