Re: tuner tv-kilka pytan

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 22:13:55 MET

NoTV. Zgrywamy zakodowany i NoTV dekoduje - ponoc...

> Virtual Dub (?)

Polecam AVI IO. Wydajniejszy...

> Jak jest przy ogladaniu mozna sobie zobaczyc,
> do zgrywania nie ma znaczenia jak ustawisz.

No chyba, ze zgrywasz w full - na overlayu nie pojdzie - przynajmniej nie na
brooktree...

> Teoretycznie sie chyba da, ale w praktyce to dosc trudna sztuka :-)

Divx tak - jak masz kawalek maszyny, mp3 - mi sie nie udalo - zawsze jakies
bledy. BTW ciekawe na jakim kompie mozna kodowac do divixa w full pal. U
mnie na piii800 gubi za duzo klatek.

> Do obrazu ma sie nijak, a wiec zadnych roznic
> w jakosci nie zobaczysz.

A co to jest? Modele Boeinga? :)))

Mawi