>> Typy plików & dziwny dialer (2/2) <<

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 15:00:24 MET

Joł !

...w poprzednim liście jakoś wcięło mi drugi temat:

2) Kiedy uruchamiam Outlook'a off-line, jest niby OK. Ale kiedy połączę się
z siecią i chcę odebrać wiadomości, wyskakuje okienko "czy chcesz
zlokalizować sieć w bieżącym połączeniu tak/nie ?". Wybieram tak, na dole
jest też takie pole "nie pokazuj komunikatu w przyszłości".
Problem w tym, że nie chcę, żeby mailer szukał sieci w połączeni, tylko żeby
spróbował się połączyc od razu z serwerem pocztpwym. Dla tego celu pewnie
stworzono pole "nie pokazuj komunikatu w przyszłości"... OK, zaznaczam je i
od następnego razu Outlook przy pobieraniu wiadomości ... rozłącza mi
połączenie, jakby miał domyślnie jednak ustawione "nie lokalizuj sieci w
bieżącym połączeniu". Tak jest istotnie, bo kiedy odznaczam do pole,
domyślnie jesy ustawiona wartość "nie"...
Hmm.. ustawienia połączenia mam takie:
* pytaj przed przełączaniem połączeń telefonicznych - tak (Outlook - opcje)
* nigdy nie wybieraj połączenia - tak (dialer - opcje)

Win98.

I jeszcze jedno. Kiedy instalowałem Win98 kumplowi z tej samej płytki, co ja
mam, jemu zainstalował się jakiś inny dialer (taki jak w Win95 mniej
więcej). U mnie jest inny. I jak wyciągnę na blat ikonkę dialera nie mogę
zmienić mu nazwy (bo to skrypt), a u niego jest inaczej.
Wszystko instalowałem idealnie tak samo, tyle że sprzęt mamy inny (ja PIII,
on P1)...
Heh..rozumiecie coś ?

Pozdrawiam !

--