Re: Bad Blocks na HDD - jak usunac?

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 13:30:00 MET

> a to kolega nie slyszal o badach psychicznych
> badz logicznych rozne nazewnictwo wystepuje

Logiczne - jak najbardziej,
ale nie psychiczne... bez =BFart=F3w kolego :)

> a mianowice chodz o zle zapisane informacje na dysku

Wiem o co chodzi :)

> np gdy wyjmiemy wtyczke gdy koputer cos zapisuje na dysku
> ktore pozniej scandisc rozpoznaje jako bad sectory
> mozna je usunac w prosty sposob formatujac dysk
> i poklopocie przynajmniej ja zawsze w takich przypadkach tak robilem
> i bylo po klopocie

No widzisz... a ja spotka=B3em si=EA z bad'ami w strukturze
logicznej dysku kt=F3re dopiero po zerowaniu powierzchni
odpowiednim programem "znika=B3y"

--=20
Sopy=B3o]=3D-----=3D[airwolf_at_astercity.net]=3D-
   =