Re: Bad Blocks na HDD - jak usunac?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 13:11:46 MET

From: "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>

> "Złota czcionka" dla tego kolegi :))))))))
>
> Bad Sectory Psychiczne :-)))
>
> ROTFL!!!

a to kolega nie slyszal o badach psychicznych
badz logicznych rozne nazewnictwo wystepuje
a mianowice chodz o zle zapisane informacje na dysku
np gdy wyjmiemy wtyczke gdy koputer cos zapisuje na dysku
ktore pozniej scandisc rozpoznaje jako bad sectory
mozna je usunac w prosty sposob formatujac dysk
i poklopocie przynajmniej ja zawsze w takich przypadkach tak robilem
i bylo po klopocie
BICBW
i ktos zna lepszy sposob

--