Re: Kupie Voodoo2 lub 3

Autor: Speedy (speedy13_at_2com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 12:57:41 MET

hej

Użytkownik "WoKo" <wojtek.kowal_at_interia.pl> napisał w wiadomości
ciach pochwaly VooDoo

ja sam b.dlugo uzywalem starego VooDoo1 i bylem bardzo zadowolony, ale
niestety...

> Firma 3dfx zmieniła właściciela drogi panie co nie jest jednoznaczne ze
> zniknięciem tej marki z rynku, tu chodzi o markę, magiczne słowo 3dfx

ciach

... nie ma tak dobrze -

"Konsekwencją przejęcia 3dfx przez nVIDIĘ jest całkowite i jak najszybsze
wycofanie z rynku wszystkich dotychczasowych produktów 3dfx:

Voodoo TV 200 PCI
Voodoo 4 4500 PCI
Voodoo 5 5500 PCI
Voodoo 4 4500 AGP
Voodoo 5 5500 AGP
Voodoo 3 2000 PCI
Voodoo 3 3000 AGP
Voodoo 3 3000 PCI

Ponadto na podstawie zawartego porozumienia ogłoszono, iż 3dfx zmuszony
zostaje do przerwania swojego suportu technicznego najpóźniej po 15 lutym
2001."
(www.benchmark.pl newsy z 22.12.2000, czytalem to samo na stronie
www.3dfx.com tyle ze tutaj jest po polsku)

a szkoda....