Re: Szanowni grupowicze... zalamalem sie

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 10:59:50 MET

Hammer napisał(a):

> Problem polega na tym, ze po zainstalowaniu windows me wszystko sie jebie,

Cześć niestety Windows ME to totalny knot najbardziej - niedorobione dziecko
wielkiego Billa.
Miałem osobiście niezłe jaja z tym Hmm....... (nie będę bluzgał bo byłem u
spowiedzi). Składałem 6 kompów dla klienta wyszstkie na celerkach 633 HDD 20 GB
64 RAM z prostą kartą muzyczną i dźwiękową, nic co by mogło mieszać w systemie.
gość zawinszował sobie Windows ME wiedziałem co to za zakażenie ale gośc był
uparty trudno zainstalowałem. Ludzie nawet Office się wykaszaniał nie było
tygodnia, żeby się coś nie pieprzyło i to na całe szóstcce gość się zaczął
ostro pienić, że mu badziewi wciskami. Siadłem razem z klientem i przy nim
wywaliłem to cudo i zainstalowałem 98 (oczywiście bez żadnej ingerencji
sprzętowej). Koniec po kłopocie cała szósteczka chodzi jak burza i to po 16
godzin na dobę. A tak o mało co a firma przez to g.... by straciła niezłego
klienta a co było nerwów.
Pozdrawiam MACIEK