Re: Soltek sl 75kv+ , 75kv2 , 75kav i nmc 8Tax - Opinie

Autor: tom (tomtat_at_poland.com)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 00:33:54 MET

Użytkownik "Jacek Mahorowski" <jacek_at_mahorowski.prv.pl> napisał w wiadomości
> Jestem zainteresowany kupnem ktorejsc z tych plyt, chce krecic mojego
> durona, slyszalem ze na wszytskich powyzszych jest mozliwe, 2 z nich maja
> udma 100, a tak pozatym to parametry podbne, : zmiana mnizonika,
magitrali,
> prad, itp.
>
> Moze ktos z was uzytkuje ktorą z tych płyt i sam kreci swoj procek prosze
> odpowiedz
>
> Jacek

Mam od miesiąca SL-75KV+, chodzi na niej Duron 600 podkręcony do 900,
żadnych zwisów i kłopotów.
Trzeba oczywiście zamalować ołówkiem mostek L1 na procesorze. Można zmieniać
częstotliwość szyny oraz mnożnik i napięcie procesora. Wszystko powyższe
ostrożnie i z bardzo dobrym chłodzeniem - ja mam chrom-orba. temperatura
procesora przy największych obciążeniach nie przekracza 53 stopni a zwykle
wynosi 48.
pozdrawiam
Tom