Re: Soltek sl 75kv+ , 75kv2 , 75kav i nmc 8Tax - Opinie

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 07:45:26 MET

The Jacek Mahorowski wrote:

>Jestem zainteresowany kupnem ktorejsc z tych plyt, chce krecic
>mojego durona, slyszalem ze na wszytskich powyzszych jest mozliwe, 2
>z nich maja udma 100, a tak pozatym to parametry podbne, : zmiana
>mnizonika, magitrali, prad, itp.
>
>Moze ktos z was uzytkuje ktorą z tych płyt i sam kreci swoj procek
>prosze o odpowiedz

mialem solteka, nmc i teraz LuckiStara i wszystkie pracowaly TAK SAMO
SZYBKO I STABILNIE ! Problemy mialem z Soltekiem (Sagita) i NMC(dobieranie
RAMu) , zostalem przy najtanszym lakistarze i sie wiecej nie wymieniam.

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not