Co jest z tym MSVCIRT...!?

Autor: TerAzja (terazja_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 19:57:24 MET

Witam,
Mam mały :-) problem ot tak zwyczajnie.... chcę uruchomić działający do tej
pory PaintShop lub Corela i mam komunikat cytuję " Plik MSVCIRT.DLL jest
połączony z brakującym eksportem MSVCRT.DLL :??U_at_YAPAX@Z " no i to wszystko
dalej już nic......W ME w systemie te biblioteki są. Ponowna instalka
tychże programów nic nie daje, dalej to samo. Natomiast po przejściu do
Win2000 (mam jako drugi system) PaintShop działa bez zarzutu.Wniosek że ME
cóś
tam ma sknocone i tu moje pytanie czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu?
No oczywiście oprócz pomysłu reinstalki Windy....!
Będę wdzięczny za pomoc.
Thx.....

--
"Prawda istnieje. Wymyśla się tylko kłamstwo."
Pzdr......