Re: abit kt7 raid i wszystko na 11 IRQ ? , zwiech panelu sterowania w98 & w2k?

Autor: HUNTER (hunter_at_poland.com)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 18:56:01 MET

On Tue, 26 Dec 2000 17:10:38 +0100, "Michal K."
<michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl> wrote:

>Zainstalwoalem sobie W2k Pro PL - jestem w zasdzie bardzo zadowolny ale mam
>pewno ale:
>
>mam plyte abit kt7 raid , duron 600_at_900 , sblive , grafika Ati rage 128 ,
>sieciowka realtek 8029 , modem 56k PCI , tuner TV, 1287 ramu , kamerka
>webcamgo+ na usb
>
>menago urzadzen pokazuje ze wszytstkie urzadzenia (karty pci , USB , ide
>itp.) sa zainstalwoane na 11 przerwaniu - dlaczego tak ? przeciez bios i
bo win2k nareszcie wykorzystuje specyfikacje kontrolowania zasobow
przez soft, acpi controlled by os czy jakos tak, dziala tylko z
nowszymi plytami, ja tez tak mam ze wszystko jest na jednym irq i jest
spox. ciesze sie, bo dzieki win2k sieciowka mi kompa nie zwalnia, tak
samo jest pod linuxem, niestety pod win9x sieciowka zwalnia mi kompa
jak kopiuje cos z niego, a nie do niego (wtedy nic sie nie dzieje)

--
HUNTER
hunter_at_poland.com