abit kt7 raid i wszystko na 11 IRQ ? , zwiech panelu sterowania w98 & w2k?

Autor: Michal K. (michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 17:10:38 MET

Zainstalwoalem sobie W2k Pro PL - jestem w zasdzie bardzo zadowolny ale mam
pewno ale:

mam plyte abit kt7 raid , duron 600_at_900 , sblive , grafika Ati rage 128 ,
sieciowka realtek 8029 , modem 56k PCI , tuner TV, 1287 ramu , kamerka
webcamgo+ na usb

menago urzadzen pokazuje ze wszytstkie urzadzenia (karty pci , USB , ide
itp.) sa zainstalwoane na 11 przerwaniu - dlaczego tak ? przeciez bios i
win98 pokazuje zupelnie wszystko inaczej ? czy nie am to wplywu na
stabilnosc itp ?

po za tym bardz czesto zdarza sie zwiecha przy wejsciu do panelu sterowania
(przy wejsci przez moj komputer) - zaraz po starcie systemu , lub po
polaczeniu z internetem - co to moze byc - bardzo niepokoi mnie to tym
bardziej , ze pod win98se tez zwiecha panelu sterowania w podobnej systuacji
zdarzala sie czasami.

dzieki za sugestie,

Michal