Re: Problem z pamięciami

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 17:10:23 MET

On Tue, 26 Dec 2000 14:13:15 +0100, "A" <albalonga_at_kki.net.pl> wrote:

>A mozesz z grubsza wyjasnic dlaczego

Zebym to ja wiedzial :)) Fakt jest, ze im szybsze pamieci, tym mniej
gniazd mozna obsadzic, zachowujac stabilnosc.
Moze lenistwo producentow plyt glownych (nie montuja dobrej jakosci
ukladow buforujacych, nie maja pomyslu na lepsze rozmieszczenie gniazd
pamieci) ? Moze jakies zaklocenia elektromagnetyczne ?
Niech sie wypowiedza znawcy (uklon w strone Radka S. :))

> na pewno nie z winy zasilania:(

Tu przypomnialo mi sie, ze gdzies pisali, ze podniesienie napiecia I/O
moze poprawic stabilnosc pamieci. Czyli zasilanie ma jednak cos do
rzeczy. (Ale na twojej plycie raczej nie ma takiej mozliwosci).

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)