Re: Obudowy Enlight - pytanie.

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 14:29:50 MET

Użytkownik Łukasz Wesołowski <lukasz12_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:929e59$bib$1_at_news.tpi.pl...

> Mam trochę nietypowe pytanie o te obudowy
> (raczej się chce upewnić)
> Sam chyba mam taką obudowe chyba ale nie jestem pewien.
> 1) Od kiedy mniej więcej są dosepne w Polsce ?
> 2) Z tego co wyczaiłem ze zdjęć to u mnie są podobne elementy

Witam

ja mam taka obudowe i z tego co piszesz (twarda blacha, przedni panel, szyny
itd. )to jest to wlasnie Enlight, niestety nie wiem od kiedy sa dostepne,
ale ja mam ja od lat 3, kupiona normalnie w sklepie. Z tego co widze u mnie
to mozesz to w bardzo latwy sposob stwierdzic na 100%, bo u mnie na
zasilaczu (w srodku obodowy) jest naklejka z napisem Enlight Corporation
(oczywiscie zakladajac ze masz tam orginalny zasilacz.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779