Obudowy Enlight - pytanie.

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 07:27:03 MET

Mam trochę nietypowe pytanie o te obudowy
(raczej się chce upewnić)
Sam chyba mam taką obudowe chyba ale nie jestem pewien.
1) Od kiedy mniej więcej są dosepne w Polsce ?
2) Z tego co wyczaiłem ze zdjęć to u mnie są podobne elementy (miejsce na
drugi wiatrak,napędy na (hm ?)
przykecanych szynach, panel przedni zdejmowany z przodu i otwieranie z boku
(dość fajne).
Nie wiem czy to to ale raczej są to elementy pewne (o jeszcze jeden obudowa
jest zrobiona ze
strasznie twardej blachy ;) [sprwadzałem ;-P