Re: Update Biosu do 2.0A w Teac W512EB

Autor: Kaol (kaolcd_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 21:25:59 MET

> Czy udało się komuś updatować Bios w tej nagrywarce do wersji 2.0A w
> której podobno można nagrywać nareszcie w trybie DAO?

Po zakupie w sklepi nagrywarka ma już taki BIOS, chyba że nie masz w512EB
względnie EK.

>Ściągnałem
> update ze strony www.cdrinfo.pl oczywiście wyłączyłem opcję
> powiadomienia w wkładniu płyty, ale instalacja zkończyła się
> niepowodzeniem. Jednak po restarcie Windowsów we właściwościach
> systemowych nagrywarki wersja firmwaru 2.0a. w Nero 5.0.3.5PL również
> jest ta wersja, jednak opcja nagrywania w tym tybie jest nieaktywa w
> dalszym ciągu... czy ktoś ma pomysł i czy się udalo poprawnie
> updatatować? Proszę o porady.

Jeśli zakończyła się niepowodzenie to znaczy że się nie powiodła.
Zresztą jest napisane że może być także problem jeśli masz na tym samym
kanale CD-Rom Atapi.
Spróbuj go odłączyć na czas update'u.
U mnie W512EB i CD LG 40x, wszystko poszło bez problem. NERO 5 widzi 2.0B,
CloneCD DAO-RAW support: YES.

Powodzenia.

--
Zapraszam na www.karolsz.hg.pl