modem gsm m20t

Autor: LeszekTG (LeszekTG_at_Post.PL)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 16:21:10 MET

Witam
Jestem w posiadaniu modemu GSM siemens M20Terminal. Niestety nie posiadam do
niego zadnych sterownikow, w inecie tez nie znalazlem a chcialbym sie
polaczyc z internetem. Wiem ze mozna to zrobic przy pomocy HyperTerminala.
Ustawilem wiec :
- polacz bezposrednio do portu Com2
- bps - 19200
- 8 / brak / 1 / X on/ X off
Jest to pelny modem sprzetowy wiec dzialaja wszystkie normalne komendy at
wybralem nr tepsy : atd0w202122
user name oraz password ppp
niestety musze pozniej zasymulowac nacisniecie F7 - jak to zrobic ??? a moze
jest jakis inny sposob na polaczenie ?? chyba ze cos zle zrobilem
pozdrawiam i czekam na pomoc
LeszekTG