Problem z pamięciami

Autor: A (albalonga_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 14:32:53 MET

Jestem szczęśliwym (przynajmniej do wczoraj) posiadaczem PIII 600 EB na
płycie GygaByte BX 2000 oraz 128 RAM
W związku z nadchodzącymi świętami postanowiłem zkupić pamięć. Wybór padł na
3 kości 64 - Hundai. No i zaczęła się szopka. Przy dwóch kościach wszystko
grało i buczało. Po włożeniu trzeciej (a uściślając dowolnej z trzech)
system wykonywał "kosmiczne" wyjątki, lub nawet nie zliczał pamięci po
starcie.
W sklepie wymieniłem ww. kości na MTC przez Wilka robione. I jak pewnie się
domyślacie było to samo. A nawet gorzej - włożenie drugiej kości wywalało
calutki system.

Czy ktoś ma jakiś pomysł??
Pozdrawiam Alba