Re: Grupy Dyskusyjne ( SooRki ) ?

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 21:01:58 MET

Cześć,

"Mr.Slonio" wrote:

> Czolem Grupowicze !!!!
> Soory, za tak moze banalne pytanko lecz nie wiem jak jest do konca z
> serwerami grup dyskusyjnych, mianowice czy korzystajac z roznych
> serwerow tak jak np. news.onet.pl, i czerpiac z tamtad grupy znajduje
> sie to samo co na pozostalych serwerach, czy tez moze znajduja sie tam
> nowe grupy i nowe informacje;

Teoretycznie powinny być te same wiadomości, i przynajmniej te same
polskie grupy dyskusyjne (pl.*). Praktycznie zdarza się, że albo są
opóźnienia w wymianie wiadomości między serwerami (i na jednym serwerze
jest wiadomość, na innym jej jeszcze nie ma), zdarzają się problemy z
feedem i jakieś wiadomości nie docierają na dany serwer, lub wreszcie
wiadomości mogą zostać skasowane na jednym serwerze, a na drugim wciąż się
pojawiać, bo serwer nie przyjmuje kasowania.

Pozdrawiam świątecznie,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)