Re: problem z naotebookiem

Autor: Marcin Frankowski (marcinf_at_globe.net.nz)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 20:57:18 MET

Cześć,

Kucharski Dariusz wrote:

> Maze ktos moze mi pomoc. Posiadam notebooka COMPAQ ARMADA 1700 i po
> włączeniu pojawia się komunikat
> =Power-on Password i znak klucza. znajomi muwili ze jest on zablokowany
> haslem czy jest mozliwosc usuniecia hasla a jesli tak to jak to zrobic? Z

Wygląda na hasło w BIOSie. Możesz spróbować użyć jakiegoś hasła
uniwersalnego (o ile takie istnieje - lista jest chyba na www.bios.hg.pl)
lub skasować CMOS (powinna być zworka albo wyciągnąć baterię podtrzymującą
CMOS na parę godzin). Po skasowaniu BIOSu musisz ponownie ustawić
wszystkie ustawienia BIOSu.

Pozdrawiam świątecznie,

--
        ___