Re: Spowolnianie wentylatora od procesora (12V --> 5V)

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 10:11:49 MET

"DJ" <djska_at_polbox.com> napisał:

> Spojz na moj post z 2.ilestam. [...]
> Jednak w zasilaczu blaszaka sa napiecia 12 i 5 V (i to w odniesieniu do
> wspolnego 0V). Jezeli skozystac z tych napiec to jakby nie patrzyl, nawet
> podrzednej klasie zasilacza, mamy napiecie 7V o wystarczajacej wydajnosci

Spójrz na post Tomka - jeszcze wcześniejszy. Wiatraczek zasilany jest z
gniazda na płycie i tam po prostu nie ma wyprowadzonego pinu z 5V. Co
innego, gdyby był podłączany do przewodów wychodzących z zasilacza (tych od
stacji dysków) - tam można sobie przekładać kabelki dowolnie.

> Inaczej spogladajac na "regulator obrotow" [...]

A tu moja culpa - sam przecież pisałem że ten 3 przewód to "Rotation
sensor" - czujnik, nie regulator. Po północy trzeba spać, a nie mantykować
na grupach :-)

JoteR