Organizer Texas Instrument i backup na pececie.i indiglo

Autor: Pszemol (Pszemol_at_Polbox.Com)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 06:39:24 MET

Wiem, że to w zasadzie nie ta grupa, ale może znajdzie się tutaj
jakiś właściciel organizera TI PS-6760Si i pomoże mi się nim
połączyć z pecetem. Mam pozyczoną "docking station" podłączaną
do portu szeregowego, mam zassany program z sieci PS-6155
i niestety nie udaje mi się zrobić backupu. Program PS-6155
każe mi w organizerze włączyć "opcje" i z menu wybrać #2
czyli "backup/restore". Tymczasem ja nie mam w swoim PS-6760
takiej opcji! Na pozycji #2 jest "lock/unlock" a nie "backup/restore"!
Przeszukałem wszystkie opcje i nie ma backup ani restore....
Najciekawsze jest to, że w pecetowym programie wybrałem
dokładnie ten model organizera który posiadam a program wciąż
podpowiada uruchomienie nieistniejących w organizerze opcji...

Jeśli spróbuję wysłać z peceta na ten port jakies przypadkowe
znaki, to mój organizer wypisuje na ekranie "communicating
with PC..." ale oczywiście nic się poza tym nie dzieje.
Nawet w tym trybie, gdy zainicjuję backup z programu 6155
równiez nic się nie dzieje i wychodzę na time-out. Co jest grane?
Czy ktoś mógłby mi pomóc to zrozumieć?

Tak już całkiem przy okazji zapytam się o podświetlanie "indiglo".
Czy ktoś wie może jaką technologię wykorzystują zegarki i kalkulatory
markowane znakiem "indiglo? W moim organizerze kilka miesięcy
temu przestało się świecić to światełko i zanim się mu dobiorę
do bebechów chciałbym się od Was, Spece trochę na ten temat
dowiedzieć... Czy w ogóle warto się do tego światła dobierać?
Co mogłoby być przyczyną nieświecenia? Test baterii przechodzi ok.

p.s. czy ktoś zna grupę dyskusyjną texas-instruments?