Re: Spowolnianie wentylatora od procesora (12V --> 5V)

Autor: DJ (djska_at_polbox.com)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 02:19:56 MET

Użytkownik "El presidente" napisał w wiadomości

> Prawa prawami, ale 5V to zbyt mało dla takiego wiatraczka - może nie
> wystartować, a wtedy ....
> A może zastosować inny wiatraczek ?

:))) Zaintrygowala mnie ta dyskusja. Ciekawe zagadnienie (jak dla mnie).
Nigdy jeszcze nie rozbieralem coolera, choc kilka "zuzytych" mam gdzies
utknietych. Nigdy mnie nie interesowala budowa tego ustrojstwa -
najprawdopodobniej z powodu podejzen, ze w tak typowej i masowej i na
dodatek sprawdzonej konstrukcji nic sie nie da poprawic - choc jestem (co
prawda z wyksztalcenia) konstruktorem maszyn elektrycznych. Niezly pomysl z
tym innym wentylatorkiem.
Tak na wszelki wypadek rozboire takiego jednego. Moze cos przeoczono? ;))

Pozdrawiam