Re: Spowolnianie wentylatora od procesora (12V --> 5V)

Autor: DJ (djska_at_polbox.com)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 01:15:07 MET

> dioda kosztuje kilkadziesiąt groszy

Czyli o yle ja dobrze ja zrozumialem jest to jakis koszt (choc nawet
symboliczny jak wspominasz), nie liczac "kosztow transportu" i "kosztow
montarzu" (cyna itd.), co mimo wszystko jest drozszym rozwiazaniem od
darmowego (!!) przelozenia kabelkow. A dodatkowo, jak to slusznie zauwazyl
kolega Piotr, staje sie dodatkowym potencjalnym zrodlem awarii komputera.
Prawa Murphy'ego sa juz dawno dowiedzine praktycznie i nie ma potrzeby ich
ponownie sprawdzac.

"Kazda awaria, nawet najmniejszego elementu, ukierunkowana jest na
wyrzadzenie jak najwiekszych strat"

Pozdrawaim
Dolaczam rowniez zyczenia Wesolych Swiat

Ps.
Cytata z Murphy'ego byla z pamieci, przepraszam jezeli tlumaczenie jest
niedokladne, ale w oryginale chyba taki jest sens.