Re: duron i sb live

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 19:08:30 MET

>najnowsze stery do live'a, probowałem we wszystkich slotach i to kilka
>różnych egzemplarzy!!!!
>
>pozdrawiam i czekam na pomoc

To w takim badz razie moze to byc wina plyty glownej (np. ten sam Live
odpalony na starej tx pro (tylko , ze wtedy probowalem na starych sterach,
na nowych nie mialem ani czasu, ani checi), zawieszal sie dokumentnie (nawet
mycha nie reagowala) system okolo 30...50 sekund po odpaleniu jakiejkolwiek
gry wspierajacej dsound....

a tak przy okazji, czy moze nie masz przydzielonego jakiegokolwiek
przerwania do kilku urzadzen (patrz w infie BIOS-u, windowsy niekoniecznie
musza pokazywac ten fakt jako kolnflikt (mialem taki problem kiedys z
kontrolerem SCSI i ACPI BUTTON - a przez to wywalal sie system po ...
odpaleniu programu karty pixelwiev... - oddzielilem (choc dranstwo nie
chcialo sie samodzielnie ustawic :)) i dziala bez problemow)

Pozdrawiam

(... i nic wiecej juz mi do glowy nie przychodzi poza zyczeniami spokojnych
i wesolych swiat)

bez odbioru ....