Re: NVIDIA RIVA TNT2 M64

Autor: Hotman (hotman_at_antyspam.fr)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 19:19:30 MET

Użytkownik "Maciej Hryckiewicz" <hrycek_at_optilux.pl> napisał w wiadomości
> Witam .Mam kilka pytan :
> Prosze o propozycje sterownikow do komputera z Duronem 700 Mhz do
karty
> NVIDIA RIVA TNT2 M64 32 Mb . Po zainstalowaniu innej wersji niz z
orginalnej
> płyty karta działa lepiej ( w testach grafiki )
> .A przy okazji czy mozna instalowac sterowniki o nazwie Detonator
jesli tak
> to które znalazlem wersje 1,2,3,4,5 ?

    Z Riva tak juz jest, ze sterowniki dostarczone razem z karta sa
badziewne. Najlepiej sciagac z netu te detonatory. Ja mam Detonatora 3
(6.31) i gry mi chodza bdb (te pod open-gl i direct'a). Najlepiej
instaluj drivery sprawdzone, a nie nowe beta-wersje z ktorymi gry beda
Ci chodzic dwa razy szybciej (n'vidia nie zawsze mowi prawde).

Pzdr. Hotman

---
http://zuzel.koti.com.pl - SpeedNet
--=Wszystko o czarnym sporcie=--