Re: icq

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 15:25:50 MET

"Valdman" <valdman_at_selin.com> wrote in message
> wiem brzmi to dziwnie ale tak potrzebuje
> jak ktos ma zainstowane wystarczy ze polaczy sie przez niego z inetem home
> web i moge surfowac --glupie jak cholera ale dziala--
> oczywiscie u mnie w firmie gdzie debile iNformatycy zablokowali dns.
mozna
> to ominac piszac adresy stron wg ip troche nie wygodne
> a tamten sposob dziala nie wiem moze to dziura w systemie wazne ze dziala
> wiec musze zainstalowac sobie icq tylko jak jak on odrazu sie laczy

rozumiem , ze potrzebujesz na kompie zarejestrowane icq
ale tak by sie nie rejestrowac ?

zainstaluj na innym komputerze, tak bys mogl sie polaczyc
wylacz autostart , skonfiguruj tak jak potrzebujesz,
ustaw na offline, wylacz.
potem folder /icq skopiuj do swojego kompa,
nadinstaluj u siebie na tym folderze.

nic innego nie przychodzi mi do glowy :-P

--
pozdrawiam
igoR______M.o B.M.R.   ;-)