Re: icq

Autor: Valdman (valdman_at_selin.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 15:02:39 MET

wiem brzmi to dziwnie ale tak potrzebuje
jak ktos ma zainstowane wystarczy ze polaczy sie przez niego z inetem home
web i moge surfowac --glupie jak cholera ale dziala--
oczywiscie u mnie w firmie gdzie debile iNformatycy zablokowali dns. mozna
to ominac piszac adresy stron wg ip troche nie wygodne
a tamten sposob dziala nie wiem moze to dziura w systemie wazne ze dziala
wiec musze zainstalowac sobie icq tylko jak jak on odrazu sie laczy

--
pozdrawiam
valdman_at_selin.om