Re: Brak plynnosci w filmie ?

Autor: Rafael Krüger (Rafael.Krueger_at_t-online.de)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 10:57:45 MET

Witam!

> o ile dobrze pamietam to dla kontrolera ATA/33 ta opcje mozna wybrac w
> Windowsie
> ale jezeli chodzi o kontroler ATA/66 to opcja ta jest nieaktywna

Jak tak pomysle, to chyba masz racje.

Na jakim OS pracujesz? Jezeli na windzie, to czym ottwarzasz te filmy?
Jaka masz wersje DirectX? Probowales juz moze zainstalowac jakis nowy
kodec divX? Bo u mnie zmiana kodecu tez raz pomogla na plynnosc. Na
jakiej rozdzielczosci ottwarzasz? Sproboj nastawic moze troche nizsza,
to sporo daje.

Pozdrawiam

--
Rafael Krueger