Re: Windows ME

Autor: hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 11:18:44 MET

Ja mam podobny problem ale tylko z jedna gra... colin raly 1.
I nie zaleznie czy wzywam 98 czy tez me.
Ale sadze, ze to problem pirata a nie systemu...;)

Co do me to zaraz po zainstalowanu chcialem powracac do 98, ale po kilku
zabiegach juz sie z min "dagadalem" i teraz moge powiedziec, ze jest
stabilniejszy od 98.
Pozdrawiam