Mam problem

Autor: Michal Talaga (michal.talaga_at_bcc.com.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 10:25:11 MET

Oj tak, mam problem.

Kupilem plyte KT7 Raid i durona 700.

Jest to upgrade mojego obecnego sprzetu, wiec eliminuje jako mozliwosci wad
w innych podzespolach.

Konfiguracja minimalna z jaka teraz testuje sprzet to:

KT7, Duron, karta graficzna Matrox Productiva 100 i klawiatura.

Objawy:
Po wejsciu do biosu jest ok, moge sobie wszystko zmieniac, ale juz sie nie
wydostane tzn, nie dziala mi save&exit, quit without saving. Nawet jesli nie
wprowadze zadnych zmian.
Po wyjsciu (dowolna metoda) komp sie juz nie restartuje - czarny ekran.
Reset nie pomaga. Na monitor nie idzie zaden sygnal (wygasza sie).

Co moze byc przyczyna?

--
Michal
UIN 3166190