Re: Matrox vs GeForce i TVOUT

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Fri 22 Dec 2000 - 08:13:55 MET

Obraz na TV MatroxG450 mam chyba najlepszy z wszystkich kart graficznych :-)

MatroxG450 chyba jako jedyna karta graficzna ma wyprowadzone sygnały pełne RGB.

Kilka dni temu zrobiłem sobie kabelek VGA-Euro(RGB) i jakość obrazu mile mnie
zaskoczyła. Olbrzymim plusem jest to że na ekranie TV uzyskałem dzięki tej
karcie 1024x768 !.

Schemat takiego kabelka (Do MAtroxa G450) znajduje się na stronie Matroxa . A w
wersji Box otrzymujemy przejściówkę VGA- S-Video/Composite.

Dodatkowo przez kilka dni w pracy miałem podłaczony monitor Philips 107P Real
Flat (na kineskopie chyba Sony FD Trinitron) i jakość obrazu mnie zszokowała
(obraz żyleta , kolory wręcz idealne).

Niestety karta ta nie nadaje się dla graczy . Powodem tego są fatalne wyniki w
3D (karta jest wolniejsza od Rivy TNT2M64 :-(

Dla osób zajmujących się 2D oraz dla osób ceniących sobię bardzo dobrej jakośc
obraz na TV oraz pracę dwu-monitorową zakup nr.1 :-)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///