zlacze TAD-IN w SBLive a zwykle modemy....

Autor: Michal K. (michalkosnik_at_poland.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 00:57:34 MET

Czy probowal ktos podlaczas zwykly modem do wyjscia tad in w sblive ? mowiac
zwykly modem mam na mysli taki , ktory ma wyjscie w jacku na speaker i
wejscie na mic - tak sobie umyslilem by pokombinowac i podlaczyc toto do
liva - bo i glosnoscia mozna sterowac - a po co mi dwa mikrofony ?

Czy jest na to specjalny schemat jaakis (cos mi sie wydaje ze w live sa na
to 4 piny - wiec chyba to jest porste ? a moze sie myle - moze toto
kompatydebilne tylko z Modem Blasterem ?)

Michal