Re: Pilne! kilka systemów na dysku

Autor: piranik (piranik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 23:59:18 MET

Ja rozwiązałem to w ten sposób:
Dysk 28 GB
- fdysk - utworzenie partycji podstawowej 2 GB
- wgranie W98 - wgranie PQ Magic i PQ Boot
- przy pomocy PQ MAGIC drugą i trzecią utworzyłem partycje podstawowa - po 3
GB
- partycja 1 i 3 została ukryta, a 2 została uaktywniona
- wgrałem W2000 (na drugiej)
- przy pomocy PQ Magic-a (w dosie) uaktywniłem partycję 3 i wgrałem drugi W9
8
- uaktywniłem partycję 1 i uruchomiłem PQ Bootmagic, po konfiguracji wszystk
o działa

Mam też oczywiście partycje rozszerzone - i tam na dysku d: znajdują się pro
gramy wspólne dla wszystkich systemów. Na razie to działa:))
Problemy na pewno pojawią się podczas deinstalacji .... ale to też można roz
wiązać

Również chcę zainstalować linuxa lecz nie jestem pewien czy uda mi się go wg
rać i czy wybrany manager startu będzie go widział