Re: Karta graficzna - prosze o opinie

Autor: czechu_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 21 Dec 2000 - 15:53:50 MET

> Witam
> Mam zamiar kupic sobie na swieta nowe TNT2 Pro.
> Najpierw mialem kupic uzywane Voodoo2 ale gosciu juz sprzedal :(
> Moj sprzet: AMD K6-2 266 i 64 Ram . Mam nadzieje ze gierki beda mi
> dobrze chodzily.
> Nie chce na swieta zostac z pustymi rekoma.

To zależy od tego ine kasy chcesz przeznaczyć na nową tartę.
Ja osobiście polecam GeForce2 MX. Posiada ona 32 mb pamięci SDR
i chodzi bezproblemowo w kazdym programie czy grze czego nie mozna powiedzieć o
kościach z serii TNT2.
GeForcea MX można kupić już w granicach 500 zł i myślę ze nie jest to
wygórowana cena jak na tak dobrą i wydajną kartę.

PS. Jeśli jednak nie masz zbyt dużo kasy to tak sie składa ze mam do sprzedania
Voodoo2 jeśli byłbyś zainteresowany to napisz