Wibracje wentylatora - jak uciszyć to draństwo? ;-)

Autor: Paweł Migacz (migacz_at_mail.com)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 14:21:26 MET

Założyłem na swego AMD-ka wentylator z takim fajnym, dużym, okrągłym
radiatorem. Działa bardzo skutecznie, utrzymuje temperaturę procka
poniżej 50 stopni i jestem z niego bardzo zadowolony. Ma tylko jedną
wadę - czasem drań wpada w paskudne wibracje. Ten hałas jest nie do
zniesienia...

Macie może jakieś patenty na wyciszenie tego draństwa? Jak się go
dotknie palcem, to ucisza się, ale to nie jest dobre rozwiązanie,
wszak nie będę przesiadywał nonstop z ręką obudowie, hehe ;->>> Sądzę
jednak, że może mu pomóc jakaś guma albo co... Kto już pokonał podobny
problem? Łapki do góry i odpowiadać po kolei, raz, raz! ;-)))

Z góry dzięki za wszelkie hintsy.
Pozdrówka dla wszystkich :)

Śmigły