Re: Wypalanie p³yt

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 09:00:24 MET

Krzysztof Pawleta:
> na WinOnCD, CDRWin, EasyCD pliki ISO
> siê robi bez problemu ;-)

Mam plik .bin który stanowi instalkê WinonCD 3.8 , przekonwertowa³em go
programem dosowym "bin2iso" do pliku .iso i mam teraz zapytanie: jak ten
plik mam teraz nagraæ za pomoc± winoncd 3.7 ?
Czy normalnie wybieram opcjê "CD-ROM ISO9660 Joliet" zaznaczam ten plik i go
wypalam ?
Zastanawia mnie jedno, bo my¶la³em, ¿e jak jest taki plik ju¿ .iso to po
jego zaznaczeniu w oknie winoncd pojawi± siê jakby sk³adowe pliki i
podfoldery stanowi±ce zawarto¶æ tego pliku ( np. tak jak siê przenosi jaki¶
folder do nagrywania, to od razu widaæ co ma on w ¶rodku) - a mo¿e ¼le jako¶
tego bina na iso przekonwertowa³em ?

--
Tnijcie cytaty !