Bios do nagrywarki Phillips CDD 3610 na 700MB

Autor: Krzysztof Bukalski (bukalski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 08:49:13 MET

Jestem szczesliwym posiadaczem tego cudu z biosem w wersji 3.01, ktory to
bios nie nagrywa plyt 700MB. Podobno do tego potrzebny jest bios 3.09. Tu
pojawia sie problem bo:
NIE WIEM SKAD GO MOZNA ZASSAC?
Na stronie Philipsa niestety go nie ma - po miesiacu korespondencji z
Phillipsem w Holandii doszedlem do tego ze musze zadzwonic lub przeslac
faksem prosbe o przyslanie tego na dyskietce (za drobna opalata). Nie
dowiedzialem sie dlaczego nie moga przeslac mi tego mailem, albo wrzucic na
ftp.
W zwiazku z tym "zwracam sie z uprzejma prosba" do wszystkich szczesliwcow z
CDD 3610 ktorzy juz sobie wypalaja 700-tki o pomoc.
Moze podesla mi BIOS lub wskaza gdzie lezy.

Dzieki z gory

Krzysztof Bukalski
priv: bukalski_at_poczta.onet.pl