Re: ALI AGP

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 08:20:41 MET

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:Xns9010EF449kennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*Leszek Ciszewski*~- <da whatever>

> No i pewnie masz grafe na chipie NVidii :))
Chyba tak. :) :) :) :)

> Jest wpis do rejestru uaktywniajacy AGPx2 z TNT/GF dla Irongate.
>
> HKLM/Software/NVIDIA Corporation/Global/System
Wcześniej tego właśnie próbowałem i chodziło na AGPx1...

A później robiłem wszystko, co mogłem. :)

> Tu wartosc DWord: EnableIrongate2x i ustawiasz na 1
Tak... Coś takiego właśnie pamiętam. :)
I to poskutkowało dopiero po odpaleniu tego drivera.
Może trochę głupie, ale co ja na to poradzę. :)

> No i juz masz AGPx2 :) Pewnie to nie ten driver Ci pomogl tylko ogolnie
> cos Ci to wpisalo w rejestr albo uzyles jakichs tweakowanych sterow :)

Nie. Najpierw wpisałem to coś -- może nie dokładnie to,
ale coś koło tego i nie pomogło, a później (po odpaleniu
tego drivera) pomogło... Może głupie. :) Całe katalogi
Windows i Program Foles miałem skopiowane na CDRW, więc
wracałem do pc wyjścia -- powtarzalność (warunków
eksperymentu) raczej była. :)

Przy okazji odpaliłem też wiele innych rzeczy, ale
konieczności ich istnienia nie stwierdziłem. :)
Chyba, że coś (jakiś soft) przestawiło coś na płycie,
lub samej grafice, ,,na stałe". :)

Pozdro. :)

Lc.