Re: ULTRA100-promise(dlugie)

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 08:25:02 MET

> Mnie kiedyś też :-)
> Była swego czasu dyskusja na ten temat - wynikało z niej, że odwrotne
> podłączenie tasiemki może skutkować np. problemami z rozpoznaniem dysku
przez
> BIOS płyty głównej lub nieprawidłową pracą dysku.

Ja kiedyś miałem odwrotnie i było oll korrekt. :)
Nawet dyski chodziły deczko szybciej, ale chyba
powód tego był inny. :)

Teraz mam ustawione właśnie tak (jak piszesz,
że być powinno), ale tylko dlatego, żeby dysk
w kieszeni miał zworkę, czyli żeby był Master,
bo jak idę do znajomych, to czasami się okazuje,
że oni mają w kieszeni Mastera i trzeba ,,wymyślić"
tą zworkę. :)

Mam Barracudę. :)
Dobra na zimowe mrozy. :)

Pozdro. :)