Re: Winda z odzysku CiągDalszy

Autor: Asłan Degridze (boj1_at_go2.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 02:15:27 MET

SZOK!!! Właśnie wykryłem o co chodziło. A mianowicie odpalał mi się taki
mały programik LPM 2.3 (który notabene kupiłem wbulając na poczcie 10 zeta
autorowi) i to właśnie ten programik zapisywał coś na dysku C: zawsze w
trakcie skanowania go przez scandisk i ndd przez co programy nie mogły
zakończyć operacji . Tak więc wystarczyło go wyrzucić i wszystko jest OK.
Dodam, że program spisuje się bezbłędnie w W98SE.

Pozdrawiam. Marco.