Winda z odzysku CiągDalszy

Autor: Marco (body85_at_inetia.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 01:25:48 MET

Witam znowu,

Mam już Norton Ghost 2001. Ale okazało się, że problem leży gdzie indziej
(chyba)... Jak zainstaluje już wszystkie programy i sterowniki i przelece
partycję C:\ speediskiem to po restarcie znowu mam kaszankę. Sprawdziłem czy
to może bad sectory, ale to nie to dysk jest czysty bo za każdą nową
instalką systemu daje się zrobić speediska bez problemów, ale po restarcie
to tak jak mówiłem - qpa (czyli scandisk się zatrzymuje a ndd głupieje)

Jak ktoś wie co to może być to proszę o pomoc. Ściągam właśnie demko mksa
ale nie wiem czy to coś da.

Pozdro