Re: TNT2 Vanta czy Savage4

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 21:40:08 MET

On Wed, 20 Dec 2000 12:11:01 +0100, "Marcin Wilk"
<Marcin.Wilk_at_poczta.fm> wrote:

> Chipset TNT gryzie się z procesorami AMD K6-2 (niezgodność procedur
>chipsetu i procesora) więc za żadne skarby nie będą razem chodziły!!!
>
>A co do porównania TNT2 Vanty i Savage4 zdecydowanie lepszą kartą jest
>Savage4.
>O ile Savage będzie sprwany ( nieuszkodzony ) to na 100% bedzie ci sprzęt
>chodził dobrze.

Ja mam zupełnie inne doświadczenia z tymi kartami.
Teraz zmieniłem sprzęt, ale jeszcze dwa tygodnie temu
miałem K6-2-450 na MVP3. Początkowo miałem do tego
Savage 4. Grafika była niby w porządku, ale karta
bardzo często wieszała kompa. Co ja się nakombinowałem
ze sterami, ustawieniami BIOS-u. Nic nie pomagało.
W końcu opchnąłem Savage'a i kupiłem sobie
Rivę M64. Kłopoty minęły jak ręką odjął. Jedyne
co gorsze w Rivie to wyświetlanie filmów.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
ICQ 18237071