Re: TNT2 Vanta czy Savage4

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 23:23:16 MET

On Wed, 20 Dec 2000 12:11:01 +0100, "Marcin Wilk"
<Marcin.Wilk_at_poczta.fm> wrote:

> Chipset TNT gryzie się z procesorami AMD K6-2 (niezgodność procedur
>chipsetu i procesora) więc za żadne skarby nie będą razem chodziły!!!
To powiedz to mojemu znajomem, ktoremu osobiscie zainstalowalem TNT
wlasnie na wymienionej plycie Shuttle. :-)))

>A co do porównania TNT2 Vanty i Savage4 zdecydowanie lepszą kartą jest
>Savage4.
Vanta rewelacyjna nie jest, ale IMHO Savage oprocz wspomagania
dekodowania MPEG niewiele wiecej oferuje.

>O ile Savage będzie sprwany ( nieuszkodzony ) to na 100% bedzie ci sprzęt
>chodził dobrze.
Chyba, ze trafi sie wyjatek.

Pozdro
GLide