Re: lista winmodemow kompatybilnych z linuxem

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 18:06:31 MET

On Mon, 18 Dec 2000 23:02:27 GMT, Dariusz K. Ladziak wrote:

> O ile owe standardy nie beda niejawne...

standardy z definicji sa jawne ;-) modem pod isa - uart,
modem pod pci - tez uart, tylko pod pci ;-), modem pod usb
musi byc zgodny z communication device costam.

> Zoltrix Spirit JESt modemem. Zoltrix Spirit ma zerowe szanse na
> oprogramowanie go pod Linuksem bo specyfikacja sprzetu jest utajniona
> a nikt do produkcji darmowego oprogramowania setek tysiecy dolcow w
> szlifowanie kosci nie wpakuje (bo za stosowna oplata to komletna
> dokumentacjez wykazanymi bledamimozna stworzyc bez lachy producenta).

nie przesadzaj, zawsze mozna przyjrzec sie istniejacym sterownikom
pod windows. poza tym sterowniki do winmodemow powoli sie pojawiaja...
co nie zmienia faktu, iz bez zrodel, co moze powodowac problemy.