Re: lista winmodemow kompatybilnych z linuxem

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 00:02:27 MET

On 18 Dec 2000 18:01:12 GMT, trash_at_military.milnet.pl (trashcan man)
wrote:

>generalnie sa dwie zasady:
>1. jesli cos jest prawdziwym modemem zgodym ze standardami,
> obojetnie, czy isa, rs232, pci czy usb - bedzie dzialac;

O ile owe standardy nie beda niejawne...
Zoltrix Spirit JESt modemem. Zoltrix Spirit ma zerowe szanse na
oprogramowanie go pod Linuksem bo specyfikacja sprzetu jest utajniona
a nikt do produkcji darmowego oprogramowania setek tysiecy dolcow w
szlifowanie kosci nie wpakuje (bo za stosowna oplata to komletna
dokumentacjez wykazanymi bledamimozna stworzyc bez lachy producenta).

--
Darek