Re: Okulary...

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 14:47:58 MET


(...) I wygl=B1da=B3o to po prostu DENNIE.
> Ledwo dostrzegalna "tr=F3jwymiarowo=B6=E6". Wra=BFenie jakby=B6 =
patrzy=B3 przez lornetk=EA
> na ekran o rozdzielczo=B6ci 100x200 pikseli. Ruchy he=B3mu nie mia=B3y =
wp=B3ywu na
> obraz przed oczami wi=EAc niezale=BFnie gdzie si=EA odwr=F3ci=B3o =
g=B3ow=EA wida=E6 by=B3o
> ci=B1gle to samo.

Ja gra=B3em w dw=F3ch tego typu he=B3mach - jeden to by=B3... co=B6-VR =
;-)=20
no tak... du=BFo to m=F3wi ;-))) (w ka=BFdym razie taki bardzo popularny =
kask)
i by=B3 ca=B3kiem niez=B3y - co prawda rozdzielczo=B6=E6 ekranik=F3w LCD
pozostawia=B3a wiele do =BFyczenia, ale ruchy g=B3owy wp=B3ywa=B3y na to =
gdzie
si=EA patrzy efekt 3D by=B3 wyra=BCnie widoczny i w og=F3le mi si=EA =
podoba=B3o
(to by=B3y czasy tak jak piszesz - P133)
do tego w r=EAku trzyma=B3o si=EA tak=B1 "manetk=EA" kt=F3ra reagowa=B3a =
na ruchy r=EAk=B1...
Gra na kt=F3rej to testowa=B3em to by=B3 Tek-War...

Druga zabawka to by=B3y i-Glasses, kt=F3re mia=B3em okazj=EA =
przetestowa=E6
na Descencie... efekt 3D by=B3 bardzo dobry, ale rozdzielczo=B6=E6 =
koszmarna,
no i ruchy g=B3owy nijak nie wp=B3ywa=B3y na poruszanie si=EA kamery...

(...)
> Mo=BFe i pecety s=B1 ju=BF w stanie generowa=E6 obraz 3D
> wystarczaj=B1co szybko, ale zrobienie "He=B3mu Virtualnego" za =
_logiczn=B1_ cen=EA
> jest jeszcze w sferze marze=F1.

Tp niestety fakt :(

> Ten przyd=B3ugawy post zako=F1cz=EA kr=F3tko - daruj sobie takie =
okularki.

No wi=EAc w=B3a=B6nie...

--=20
_______.________----_---=3D[Tomasz =
Sopy=B3o]=3D-----=3D[airwolf_at_astercity.net]=3D-
   =
__.-^---..______//---=3D[IRC:#lotnictwo]=3D--=3D[http://www.skrzydla.com]=
=3D-
 _/) |__\_o =
_.//--\\---=3D[ICQ:2303703]=3D=3D[http://latajace.skrzydla.com]=3D-
(____)___<.-'-------`'--=3D["Celeron, it's an overpriced waste of =
sand"]=3D-



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:03:56 MET DST