Re: TNT2 Vanta czy Savage4

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 14:23:13 MET

Użytkownik "Mariusz Konarski" <maniek22_at_z.pl> napisał w wiadomości

> Baaaaardzo dziekuje za porade!
>
> P.S.
> Nie chce wypieprzyc 1700 zl na jakies inne gowno z kosmiczna iloscia
RAM-u,
> zajeb.... procem i korzystac z reguly z uzytkow, czasami z nie bardzo
> wyrafinowanych gierek. Nie jestem zwolennikiem gierc, gdzie proc
1GHz+Video
> 64MB nie wyrabia ...... Grrrr....#&()%^^&$%@*(%&)(^&$%^&

strzeż się Savage4 - na dzień dzisiejszy support dla tych kart w postaci
OFICJALNYCH sterowników już nie istnieje...
poza tym te karty świrują - wieszają kompy (najprostszy test half-life-
testowałem creative savage4 i prolink savage4 na trzech kompach - zawsze
zwis po jakimś czasie - a karta zimna). Mają nikłą zgodność z opengl. Po
prostu pieniądze wyrzucone w błoto.

Natomiast vanta, albo lepiej pełna RivaTNT to karta pewna, dobrze
działająca, która będzie miała support jeszcze długo.

--
---
Pozdrowienia