Odp: Serwis kradnie?

Autor: Ryjek (ryjek_at_medservice.com.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 11:53:44 MET

Użytkownik Pablo <donpablo_at_onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91oq8j$8k7$1_at_news.internetia.pl...
> pracowałem w serwisie przez pewien czas i powiem Ci, że twoje podejrzenia
> nie są takie całkowicie bezpodstawne. przeglądanie dysków to w zasadzie
> STANDARD a co do podmiany części to raczej rzadko aczkolwiek się zdarzało.
>
> Co do zawartości dysków to zauważ że większość firm wpisuje sobie w
> gwarancji że oddając sprzęt powinieneś wykonać Backup - i mówiąc szczerze
> jedyne wyjście jeśli masz tam coś naprawdę ważnego
>
> Pablo

He he he, ja też pracowałem w serwisie komp. ale nie miałem czasu bawić się
w przeglądanie dysków kienta, a co do archiwizacji to racja - albo trzewba
ją zrobić albo wyraźnie zaznaczyć (NAPISAĆ) że danych nie wolno wymazać bez
wiedzy kienta.
Z podmienieaniem części to chyba zależy od firmy, jak serwisantowi dobrze
płacą to nie będzie kombinował, bo poprostu : 1.Nie warto, 2.Stać go na
zakup nowych - tym bardzie że przeważnie i tak swoje stare opchnie bez
problemu :-)))