Re: Serwis kradnie?

Autor: Bartłomiej Krokos (bartlomiej.krokos_at_gemini.lodz.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 11:58:05 MET

Generalnie serwisujac komputer ciezko jest to zrobic bez przejrzenia HDD.
W jakis sposob trzeba zdiagnozowac problem . Najczesciej jest tak ze jakis
Mietek przychodzi do serwisu z tak zasmieconym twardym ze nie dziwi mnie to
ze nic mu nie chodzi. Co do podmiany czesci to tylko kwestia solidnosci
serwisu i uczciwosci ludzi w nim pracujacych.

POZDRAWIAM

Użytkownik Raf <jacekraf_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91oomh$k2f$3_at_news.tpi.pl...